Przyszłość pracy: rosnąca popularność gig economy.
Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, by zachęcić konsumentów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. W jaki sposób się jednak okazuje, każda reklama ma także do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek najczęściej mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się bo dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o oferowanych produktach lub usługach, z których będziemy w stanie skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – w pewnych sytuacjach są w stanie nam w związku z tym przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Powiązane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zwykle reklama ma za zadanie informować, tudzież już w następnych okresach, kiedy na przykład sprzedaż zacznie spadać, wtenczas poprawnie jest po prostu przypomnieć konsumentom o praktycznych produktach czy usługach. Prócz tego reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już niejednokrotnie się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy choćby w telewizji.
1. Szczegóły
2. Sposoby na
3. Przejdź do strony
4. Wypróbuj za darmo
5. Wejdź